To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, September 08, 2008

Back again

Nu är man tillbaka i hemlandet efter en rolig och intressant resa. Hände många spännande och extremt roliga saker, men orkar inte skriva det då jag redan berättat det muntligt ett tjugotal gånger. Kanske sen....

Är nu även inkvarterad i min nya lägenhet och trivs alldeles utmärkt. Cyklade till skolan idag, vilket tog fem minuter och hem tog det en minut (en enda stor nedförsbacke). HÄRLIGT!! Malmborgs ligger även ca 30 sekunder-1 minut ifrån mig, vilket är fantastiskt bra. De har även öppet 7 - 22 alla dagar, vilket också är smått fantastiskt. YEY!

Nu ska jag äta min goda sorbet och se på första säsongen av Two and a half men. Goodbye!

2 comments:

Larry Lindbaum said...

"2 and a half men" är väl inte särskilt roligt?

Jexxie said...

jo när man ser många avsnitt på rad