To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, March 06, 2012

PolkaToys


Tänker minsann göra lite reklam för min kompis nya webshop!! Och alla ni som känner mig vet att jag inte gör reklam för saker som jag inte tror på eller tycker om! Därför kan jag med mycket gott samvete rekommendera PolkaToys.

Såhär beskriver PolkaToys sig själva:
Om du väl har gett dig ut på nätet för kolla in utbudet av sexleksaker söker du säkert också något specifikt. Det är dock inte lätt att hitta i djungeln av skämtsaker, filmer och dockor. Här sätter vi kvalitetsprodukten i fokus. Det ska inte kännas komplicerat eller olustigt att köpa sexleksaker, det ska vara enkelt och kul. Det är vad vi hoppas att vi kan bidra med!

För att själva kolla in PolkaToys, klicka här --> PolkaToys
PolkaToys finns även på facebook --> Facebooklänk


No comments: