To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, April 04, 2008

Trip to LA

Ja så blir det kanske. Men jag vill inte skriva för mycket detaljer här förrän det verkligen är bestämt, bokat och betalt. Ska dock bli roligt om det blir av. Ska resa med Lisa i slutet av augusti och återkommer i början av september. Hoppas hoppas att det blir av och framförallt roligt. Men roligt är nog garanterat. Tänk dessutom Universal studios och Walk of fame. Näääääj, nu blev det att jag skrev en massa fast att jag inte vet hur det blir än. Bestäms dock imorgon.

1 comment:

Anonymous said...

JO JENS!!! träffade dock på honom idag på jobbet och det kändes inte så jobbigt. Som tur var var jag inte helt redlös när jag var på smålands. :)