To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, April 21, 2008

Useless

Varför får jag alltid mina bästa idéer när jag inte kan göra något av dem. Jag får alltid lust att gå ut och gå när klockan är mitt i natten. Det är även då jag får energi att skriva på tentan. Otroligt. Skulle man då verkligen gå upp ur sängen och börja på exempelvis tentan så tappar man all energi innan man hunnit starta datorn. Klockan är ju faktiskt 2 på natten. När det då är mitt på dagen pallar man ingenting. Jag kommer aldrig på något värdefullt eller roligt att hitta på då när man verkligen kan göra det. OTROLIGT!!!!!

Allt det här leder till att man på dagen inte gör ett skit och på natten sover. USELESS

No comments: