To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, June 06, 2008

Ahhhhhhhhh

Är sååååå irriterad. Tyvärr kan jag inte skriva ut varför då jag vet att den/de personer som jag är irriterad på läser den här bloggen. Ibland känns det skönt att även ha en blogg som ingen känner till som man kan skriva av sig på. En del kanske frågar sig varför man måste skriva ner det, det är ju bara att låta bli. Jag tycker dock personligen att irritation och dylikt brukar släppa en aning efter att man har skrivit av sig. Man behöver inte ha det inom sig utan det finns på så kallat papper. Men som sagt. Nu blir det inte mer här...

Även om jag anser mig ha all rätt att vara irriterad så är jag även konflikträdd.

No comments: