To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, October 05, 2008

Sesab Cup

Slog rekord idag på bowlingen. Spelade i Sesab Cup vilket innebär följande; Vår klubb, Rollers, bjuder in en spelare från varje lundaklubb. Det är den spelare som är snittmässigt bäst. Rollers bidrar också med sin snittmässigt bästa spelare, men även med 11 andra medlemmar (som möter spelarna från de andra klubbarna). Vi spelar sex serier och de fyra som blir bäst spelar sedan finalspel. Jag kom med sist på vår lista. Jag var alltså sämste spelaren att spela idag. Men av 22 spelande lyckades jag ändå placera mig på 10:e plats. Slog 711 på de fyra första....jag har aldrig slagit 700 förut så det var härligt. Slog totalt 1064, vilket är ca 177 i snitt. Yey!! Blev bästa kvinna. Lyckades hålla det stabilt och hade bara sex miss på alla sex serier sammanlagt....Annars brukar jag ha 2-3 i varje serie. Nu hade jag bara en per serie ungefär.
Mina serier var; 197, 154, 178, 182, 178 & 175!!!

No comments: