To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, October 15, 2008

Time

Insåg precis att jag saknar att jag inte skriver på den här bloggen så ofta. Det är konstigt. Varje gång jag ska göra det känns det som att jag inte har tid. All tid försvinner, fast att man inte har något speciellt att göra. Men om det verkligen är så att man är ledig....alltså inte går i skolan, jobbar eller annat så dyker det alltid upp något på schemat. Tex. att man ska till Genarp och passa Eddie lite, eller städa där. Elelr att man får jobbiga brev, typ om bostadsbidrag och anant som man akut måste fixa. Eller får man olika mail som leder vidare till andra saker som man måste fixa. Sedan är där en del saker som jag inte är riktigt nöjd med i lägenheten. Jag vill fixa lite mer med det liksom. Igår gjorde jag en av grejerna, nämligen gjorde vid i min första klädkammare. Den var i ordning innan, men jag hade inte riktigt koll på sakerna då det var min mamma som packade upp i den. Sedan bytte jag plats på lite saker osv. Nu är där rymligt och allt är lättillgängligt.....precis som jag vill ha det. Jag har inte heller organiserat mina dramafilmer. Det är den enda genren som är kvar i vardagsrummet. Sedan är där en del "nya" filmer som borde få framsidor och skrivas in i registret........gud jag blir aldrig LEDIG på riktigt. Stör mig även på att det bara kommer jobberbjudanden när jag inte kan, eller väldigt akut.....hur kan man ringa halv elva om ett jobb halv tolv. Man måste ju ha insett tidigare att det behövdes folk. Jag behöver jobba....money money, men de pass som jag verkligen kan jobba hinner alltid bli uppbokade innan jag hinner svara...............GRrrrrrr

Ajja, nu ska jag fortsätta att fixa med Rollers hemsida....ännu en sak som tar upp stor del av mitt liv just nu. Tur för mig att det är roligt.

No comments: