To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, February 22, 2009

Tradera

Har upptäckt fantastiska Tradera.com

Har köpt massor av saker. Mamma har även köpt många grejer för nästan inga pengar alls.
Har även fått sålt min iPod Nano via Tradera. Gick bara 100:- i förlust jämfört med vad jag köpte den för. Helt ok.

Hade siktet inställt på en iPhone i fredags. Ska ju få en av mamma och pappa och väntar egentligen bara på att mitt abonnemang ska gå ut. Orkar inte vänta längre så åkte in till Telia och skulle fixa. Men med min sedvanliga tur så var alla iPhones slut i hela landet. I och för sig får de in nya typ imorgon eller på tisdag, men jag var ju sugen på telefonen i fredags. Dessutom vill jag att pappa ska vara med när vi hämtar telefonen (då han får betala) och han är ju itne hemma förrän på torsdagar. Kommer antagligen inte bli förrän på fredag då. Sedan kan jag börja ringa med den på tisdagen efter...den 2 mars iaf....eller är det en måndag? Orkar inte fundera. Ska gå och se Oscargalan nu. Får se hur mycket jag orkar för jag är skittrött och seg och sjuk och eländig.

Tyck synd om mig....jag gör det...

Sedan är det lektion 8-10 imorgon....men ska köra mamma till jobbet först så det blir upp vid 05.30...eller upp och upp....hinner antagligen inte lägga mig. Suck

No comments: