To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, March 02, 2009

iPhone + Bowlinggrejer

Har fått min älskade iPhone nu. Fick den i fredags, men abonnemanget startade inte förrän idag. Super bra!!!!

Var och köpte bowlingklot idag, samt bowlingväska (måste ha en som rymmer två klot nu ju), skor och skoskydd. Jag har ett spärrklot, men känner att det inte ger tillräckligt med strike även om man gör som man ska. Handlade därför ett med fingertip idag. Har inte spelat med det tidigare så jag och Andreas (som köpt spärrklot) ska ner på hallen och träna imorgon.

Hoppas att det går bra..

1 comment:

Anonymous said...

Fick upp msn pa hebreiska nar du skrev till mig sa kunde inte skriva nagot. Men sag om sommarjobben. Bra! Undra om det ar irene fran A? Hon ar trevlig.

Har du kollat min post nagot pa sistone?

Hur ar det annars i sverige? Har kanns det som att varmen ar pa god vag. Har gatt runt i kortarmat hela dagen. =)

Kram!