To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, September 20, 2010

The Call

Vilken fantastisk Bowlinghelg. Började med att spela i A-laget och där blev det 681, trots en serie på 140 i sista. I B-laget verkade det som om trenden skulle fortsätta då jag slog 119 i första serien. Men fick 740 då jag rullade in 247 i sista :). Totalt 10 strike; strike, hål (7-2), bingo, spärr (9-/) och sen fyra strike som avslutning. SÅ jävla härligt!!!!! Jag lät bli att titta på tavlan i sista serien bara för att jag inte skulle psyka bort mig själv. Det fungerade!!!

Bortsett från det har det varit en snurrig helg...på många plan. Som vanligt vet man allt och inget. Får väl se vad veckan har att ge.

Tänkvärt, eventuellt sant, eventuellt ett "wake-up call" (fyndigt, jag vet);

No comments: