To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, September 21, 2010

Confused

Vilken underlig underlig dag. Först var allt som vanligt...inget speciellt hände. Sedan hände MASSOR. Saker jag inte riktigt vet var jag ska placera i för fack. Men roligt var det. Trodde att jag hade koll på situationen då, men helt plötsligt gjordes en grej som fick mig att tveka enormt. Jag skulle vilja fråga vad som menar, men går ju inte. Haha efter det hände en grej till som fick mig att bli glad, sedan få panik och nu undrar jag bara vad som händer....AAHHHHH

Har suttit och analyserat och spekulerat hela kvällen. Får bli Phish food nu och sedan sova lite. Imorgon blir det tjejkväll/idolkväll hos Mikaela efter föreläsningen. YEY!

No comments: