To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, October 31, 2010

B

Gud! Den här veckan har varit intressant. Två fantastiska dagar: torsdag och framförallt fredag :). Fnitter fnitter. Igår var också en underbar dag av minst fyra anledningar (eller två.. :P). Dock vågar jag inte ta ut något i förskott. Vi får se vad som händer...men nu tänker jag vara glad så länge det varar. Och måste säga tack till Anne! Utan dig; inget...så är det bara. Tack för igår...och givetvis tack för i fredags (indirekt). You rule! :). Nu ska jag återgå till att testa mitt tålamod. Men antar att jag måste lära mig. Men hade varit skönt om det för en gångs skull löna sig :). Men än så länge has it paid off :D. Men nääää nu skulle jag ju inte hålla på....men är så fnittrig och fnissar bara hela tiden. Härligt men samtidigt annoying att vara pirrig i magen hela tiden. Hoppas hoppas nu...men det är för bra för att vara sant..men ahhh....FAN nu blev jag pirrig igen. Det hade ju precis lagt sig :P

♫♪♫♪♫

No comments: