To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, October 23, 2010

Hallelujah

När man ahr en emotionell kväll ska man INTE se säsongsavslutningar. Jag såg Scrubs säsong 8 och trots att det är en komediserie så kom där ett antal tårar. Jag kände mig lite nere och tänkte att nu ska jag se något roligt....FAIL!

Varför ska man alltid överdriva när man har haft en bra dag. Det konstiga är att man alltid får de här deppiga ögonblicken efter fantastiska dagar eller fantastiska stunder. Men det var längesedan jag hade en kväll då jag verkligen körde gråtagrejen. Ni vet som vissa tjejer gör (och killar också kanske...ska inte vara sån'). Man behöver se en sorglig film och tycka synd om sig själv lite. Så gör jag iaf...man behöver gråta ut ibland. Men jag vet att jag är lite knäpp ibland. Men det vet ni redan haha :). Nä tillbaka till feeling sorry for myself. Kanske ska lyssna på lite ballader?

Får glädja mig åt att ha fått se fantastisk bowling idag. Många i Mamba, LBK och Finn spelade riktigt RIKTIGT bra. Fick även se en 300 serie. Roligt :)

No comments: