To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, January 04, 2012

The Collector

Precis innan jag har tänkt lägga mig och sova lite så ligger jag och skrämmer upp mig själv. Man ska inte ligga och läsa om skräckfilmer och se trailers mitt i natten. Speciellt inte när stormen utanför (hoppas jag i mitt innersta att det är iaf) skrämmer vettet ur en med konstiga läten och smällar... FAIL

Har tittat på trailer för The Collector och sedan läst om dess efterföljare The Collection...verkar ASLÄSKIGA!! Tänkte köpa The Collector för ett tag sedan men lät bli. Nu har Amelie sett den och säger att den är läskig..AHHH. Nu vill jag se. Men är den så läskig KRÄVER jag att någon sover över hos mig. Dock störigt att den är slutsåld...får vänta lite och köpa den då...

No comments: