To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, January 20, 2008

Maskerad & Opponering

I fredags var det opponering på uppsatserna. Fick inte så mkt kritik, utan snarare ska det ske lite småändringar och omformuleringar bara. Får ta tag i det snart, antagligen imorgon.
Min egna opponering på en annans uppsats gick också bra, men det känns som om man för kritisk...men men

Igår var det maskerad. Jag (försökte) föreställa Vampira i Ed Woods film Plan 9 from uter space. Andra var utklädda till; Kevin Smith/Silent Bob (Karin), Mumie (Lisa), Mr & Mrs Smith, Indiana Jones (Torsten), Audrey Hepburn i Breakfast at Tiffanys (Isabell H), Dorothy i The Wizard of Oz (Isabell G), Miami Vice (Lasse) osv.

Nu ska jag slappa lite då jag bowlade i förmiddags. Slog dåligt början men avslutade med en serie på 184 (tror jag). Det blev dock oavgjort 10-10...men vi förlorade inte iaf.




2 comments:

Anonymous said...

Kul med fotona! Jag måste få både dina och karins, är så butter över att mina kamera är försvunnen... :(

Larry Lindbaum said...

Kom just på det att du färgat håret svart, inte bara inför rollen som Vampyria. Det blev ju snyggt!