To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, January 03, 2008

Happy New Year

Blev en mycket trevlig nyårsafton även om jag var tvungen att jobba 7-15.30 dagen efter. Vi var hos Karin (vi=Lasse, Lisa, Karin och jag). Hoon bor på femte våningen så vi såg raketer från Lund, Malmö, Kävlinge och alla närliggande ställen. Aldrig sett så mycket på en gång. Fantastiskt.

Nu sitter jag och försöker undvika att skriva på uppsatsen som vanligt. Har kommit långt men tappat inspirationen. Så är det varje gång. Trots att man skriver om något roligt och intressant så tappar man intresset när man är tvingad att skriva om det inom en given tid.

Men men....ska försöka skriva ngn mening innan jag lägger mig....byyyyye

No comments: