To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, December 27, 2007

Klappar & Klippning

Blev en bra jul som vanligt, fick mycket av det jag önskade mig bland annat Guitar Hero III: Legends of Rock, så nu har jag två gitarrer. Sedan fick jag även Lost säsong 3, Desperate Housewives säsong 3, plus en massa andra filmer och prylar. Fick även en fin väska som jag behövde. Var på mellandagsrean igår och använde mina presentkort som jag också fick i julklapp. Köpte bland annat den stora Seinfeld boxen med alla 9 säsonger. Känns inte så jobbigt när man inte behövt betala den själv.....blev till och med pengar över. Köpte även skor och kläder. Det är kul med REA!!

Var och klippte Eddie idag. Innan såg han ut som en liten björn, fluffig, valpig och allmänt söt och gullig. Nu ser han fortfarande söt och gullig ut, men han liknar en mini version av hur han kommer se ut som vuxen. Tidigare var han inte ett dugg lik en softis, men nu är han, ljus, korthårig, smalt ansikte......det är en annan hund, men ändå inte. Konsteet.

Nu sitter jag hemma och ska iväg snart på bowlingen. Borde ha skrivit lite mer på uppsatsen. Har skrivit ungefär hälften, men inget av det viktiga känns det som. Desutom ska det vara klart till den 4 januari pga av tre saker;

1. Lisa och Karin ska hinna läsa igenom
2. Vi ska lämna slutmanus då till handledaren
3. Ska hinna kopiera.




SIGH


Förresten...var är snön?!?

1 comment:

Lojsie said...

Din jäkel, själv har jag inte ens skrivit en tredjedel än och imorgon blir det inget gjort för då är det julfirande som gäller och sedan ska jag ju ta mig hem till lund också. suck...