To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, December 10, 2007

Very bad things

Jag är en dålig människa. Så känns det i alla fall. Inte direkt för att jag har varit taskig eller dylikt, men över lag känns det inte bra. I'm bad.

Är inte alls nöjd med hur uppsatsarbetet har framskridit och just nu är det meningen att jag ska sitta och skriva på råmaus vilket går skit. Känns mer som om jag sitter och skriver exakt vad som händer i hela Edward Scissorhand, scen för scen. USELT. Sedan känns det inte användbart heller. Så kommer jag inte skriva sedan och all den informationen kommer jag inte ha. Sedan finns det de som skrivit nästan färdigt. Grymt orättvist. Jag är ändå bra på att planera, på att organisera och så händer detta alltid. Känner mig inte direkt stressad, men är inte så långt som jag hoppats. Sedan är allt annat bara skit. Hur jag än gör i lägenheten så är den stökig. Vissa saker försvinner inte fast att jag tar undan dem.....konsteett. Det enda positiva är att jag har fått julsaker av mamma och pappa och det är JÄTTE FINT. So me, liksom. Men det försvinner lite när det är stökigt. Sedan har jag inte tid att plocka undan. Folk tror att bara för att man itne jobbar eller går på lektioner så har man all tid i världen. Därför får man alla dessa små uppdrag som tar hela dagen och ooooops...där gick en vecka till. Ligger efter med allting. Sedan är jag en sådan person som räknar in FRItid i min planering. Om jag ska planera en dag måste jag hitta ljuspunkter där jag bara kan slappa och göra vad jag vill. Får jag inte min FRItid blir jag ineffektiv och sur. SOM NU.

Sedan allt jäkla klydd med Eddie. Själva Eddie är inget problem utan det är mamma och pappa som planerar saker utan att jag får säga till om jag kan eller inte. Jag har passat honom mest sedan vi fick honom och jag ligger som sagt efter med allting. Själva passningen är inte jobig utan det är transporter hit och dit och all tid som försvinner. JAG SKRIKER

Sedan har jag inte kunnat gå på gympan de senaste två veckorna och insåg att jag inte kommer kunna denna veckan heller....så jävla uselt.

Vill bara lägga mig på golvet och sätta på sorglig musik och bara gråta.

Sedan all yttre press. Varför kan inte folk följa; Har du inget trevligt att säga så håll käften

2 comments:

Anonymous said...

förstår fullständigt, absolute rock ballads rekommenderas

Larry Lindbaum said...

kan du lämna in hunden på vildandens dagis? hehe.. åk till skolan/biblioteket och skriv på uppsatsen istället för att sitta hemma slå dank. Det brukar hjälpa.