To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, December 19, 2007

The Paper

Gud vad jag skriver sällan här. Har mycket å göra så jag får väl skylla på det helt simpelt. Skrev lite på uppsatsen idag. Ca 10000 tecken av ca 75000 (om man räknar 2500 tecken per sida och det ska skrivas 30 sidor). Dock blir det nog bara 70000 då det är mycket mellanrum och rubriker. Dessutom ska det helst vara MAX 30 sidor. Men nu är jag på G i alla fall. Skrev i och för sig det lättaste som inledning, metod, material, avgränsning, men även om Tim Burtons bakgrund. Fixade framsida och källförteckning också. Uppdaterar källförteckningen efterhand som jag använder filmer och böcker. Gör även så med fotnoterna vilket jag är stolt över. Behöver inte gå tillbaka och kolla sedan. Nu känns det bra faktiskt!!!

Nu ska jag strax lägga mig, så GODNATT!!

1 comment:

Anonymous said...

jag kommer aldrig bli klar i tid! går så segt