To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, November 26, 2008

Jobb och jobb

Belv inkallad att jobba idag. Dock ganska slapp tid. Kändes riktigt roligt på jobbet, bortsett från ett eller två störmoment, men så är det alltid. Har även fått jobb på julafton och juldagen. På julafton blir det 7-14.30 och på juldagen 7-15. Man är inte hemma för sent då så jag är riktigt nöjd. StorhelgsOB dessutom. Ska ju även jobba Lucia 8-12 och den 14:e 8-16. Skönt att redan ha fyra dagar spikade i december.

Tupperware Partyt blev roligt och ska få mina 8 prylar redan nästa vecka....skoj skoj skoj.

Snart får jag även mina pysselgrejjer och stämplar som mamma och jag beställt efter att ha varit på introduktion till det. Tänk så mycket fint man kan göra så enkelt....!

Räkna med hemmagjorda julkort i år!

Kram på er. Nu ska jag snart ner till affären och sedan blir det mat.

No comments: