To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, November 15, 2008

A-lags debut

Gick jättebra idag när jag debuterade i A-laget. Blev fyra av nio. Är uttagen till nästa vecka med!!! Slog 688, varav 218 i första serien. Jippie! Ska även spela i B-laget imorgon. Vi vann förresten matchen och det var serieledarna vi mötte. Nu leder Rollers igen!!!!

Nu är jag så sliten och trött att jag knappt ser vad jag skriver. Jag var inte hemma förrän 18.00 i Genarp efter matchen i Ystad. Var då så trött och hungrig att jag snabbt fick trycka i mig något. Huvudet dunka och dunka. Efter att ha vilat och ätit har jag snabbt uppdaterat Rollers hemsida. Skulle egentligen på fest men det hade jag inte pallat. För det första hade jag fått stressa hem till Lund och inte varit där förrän vid halv sju. Sedan skulle jag ha fått äta, duscha och byta om. Tåget gick dessutom 18.22. Nää...jag varvar ner lite nu och vilar upp mig inför morgondagen istället. Vill ju prestera bra imorgon med!! Spel klockan 14.00 i Lund.

No comments: