To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, November 27, 2008

Disciplinproblem

Hmm...gick i skolan 12 - 14 idag. Rätt slappt. Kom hem vid kvart över två med motivationen att jag skulle skriva kompleteringsuppg. Det är egentligen inte en kompl.uppg...men jag pallar inte definiera det. Dock har jag ännu inte skrivit något och min hjärna är inte speciellt inställd heller. Hade planer på att göra det innan måndag. Men idag på föreläsningen fick jag för mig...vet inte varför, att hon sa att den skulle vara inne idag. Hon har inte sagt något till mig, men det är ju ingen garanti. Dock kan jag inte ta mig i kragen och skriva. Jag bara sitter här och surfar runt. Planerar att spela lite SingStar - ABBA sedan, men jag borde egentligen skriva. Skulle ta max en timme, men jag gissar nog mer på 20 min. Men PAAAAALLLLLLLAAAA.

Får se hur det blir. Antagligen kommer jag sitta på söndag med uppgiften....smart, not.

No comments: