To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, December 03, 2008

Mamma Mia!

Idag är det onsdag. Har fortfarande inte skrivit kompletteringsuppgiften.....det suger. Bara för att man var sjuk den dagen de hade seminariet så ska man behöva hålla på med sådant här.

Idag ska det dock blir roligt. Ska se Mamma Mia! på Malmös nya arena. Kul av många olika anledningar. Ska först käka på någon restaurang i Malmö. Vi har inte bestämt vilken än. Sedan på fredag är det Julbord på Grand som gäller. Jag, mamma, pappa, Andreas, Mormor och Benson ska dit. MUMS!

Usch, nu är det uppehåll med matcherna. Tråkigt....kommer inte igång igen förrän i januari.

Igår köpte jag en ny kalender. Den jag hade sedan tidigare varade i och för sig till 2010, men den var liten, fullkladdad och höll inte ihop, utan öppnade sig hela tiden i väskan. Köpte en jättefin ny större kalender. Fortfarande är det en vecka per uppslag, men med större utrymme, även för lördag och söndag. Plus en massa annat. Kostade 169:- på akademibokhandeln, men det var ändå en utav de billigaste. Nu behöver jag dock inte köpa en ny förrän februari 2010....tror jag...

No comments: