To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, December 06, 2008

Struligt

Konstigt. Bemanningen har gjort fel och skickat ut till mig om jag kan jobba på avd A, vilket jag itne kan då jag aldrig varit där och aldrig vill dit. Måste gå bredvid och sådant först om det över huvudtaget skulle vara aktuellt. Dock tittade jag inte på det när jag svarade ja, då jag trodde att det var avd B, eftersom det är den enda arbetsplats som jag har anmält att jag vill jobba på. Insåg då idag tack vare Sofia att det inte var B, utan A. Dock hade jag antagligen itne kunnat jobba ändå för jag har känt mig lite krasslig den senaste tiden. Strul strul strul dock. I onödan. Tänk om jag varit frisk och kunnat jobba och kommit till jobbet imorgon och insett att oops....det var inte B utan A.....fy vad hemskt.

Julbordet på Grand var enormt. Mycket gott, speciellt till efterrätt....längesedan man åt så att man mådde illa.

No comments: