To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, December 08, 2008

Den dära ångesten

Nu har jag tentaångest.....varför tar jag inte tag i det när det är två veckor kvar till tentan....?
Nu är det redan på torsdag som vi ska ha tentan och jag har inte pluggat så speciellt.
Av flera olika anledningar givetvis. Idag hinner jag inte heller för jag har ägnat hela dagen åt ett grupparbete som ska redovisas imorgon. Kom precis hem och har käkat lite. Ska sedan bowla i Lundaligan. Efter det kommer Helena hit och vi ska se 2 & half men. Efter det ska jag försöka stressa fram kompleteringsuppg för förra seminariet. STRESS STRESS....

1 comment:

Lojsie said...

lycka till med tentan! hemtenta eller sal?