To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, December 18, 2008

ÄNTLIGEN!!!!

Det är nu officiellt!!!! 50-öringen ska skrotas. Närmare bestämt hösten 2010!!! Fantastiskt!! Jag har sagt det länge så skönt att det äntligen blir av. När man inte ens kan använda dem i parkeringsautomaterna, vad ska man då med dem till. Kom inte och säg att allt blir dyrare nu då de försvinner. Jag tror jag överlever den ökningen.


JIIIIIIIIIPPPIIIIIE!!!

3 comments:

Anonymous said...

Jag tror att allt blir dyrare HAHA

Kram Carina

Jexxie said...

du e ju tönnnnn

Anonymous said...

Jag vet. Kunde bara inte låta bli att skriva så när du sa att man inte fick. Hoppas att allt är bra.
Vi önskar dig och familjen en GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR.

Kramizzar CARINA