To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, July 14, 2010

Kvarnens vägskäl

Jag står på bron mellan hopp och förtvivlan
Och jag vet att jag borde välja väg
Många nätter av tårar och tankar
Långa dagar när allt känts fel

Det är så lätt att stanna i
Det trygga och det vanda
Man lever intensivt vid ravinens brant

Fötterna på jorden och en förnuftig tjej
Det har mina vänner nog alltid sagt om mig
Så dom stog som levande frågetecken när
Det blev känt att du var den som väckt mitt begär

Allting går i vågor och ingen är perfekt
Att leva impulsivt ibland rensar som en fläkt
Alla andra varnar mig för den typ du är
Men vem vill höra kloka råd när man väl är kär

No comments: