To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, July 03, 2010

The Routine

Första arbetsveckan avklarad. Skönt att ha kommit igång. Man börjar komma in i rutinerna nu. Bara sju veckor kvar haha. Nästa blir dryg, men orkar inte tänka på det nu. Idag är jag ledig...så även imorgon. På måndag jobbar jag kväll så blir sovmorgon.

Idag skulle jag följa med pappa och Ebbe på golfrunda men efter den här veckan så gick det inte så bra. Sov två timmar i natt och hade alla intensioner att följa med. Men efter två hål så mådde jag så illa att jag fick åka hem. Jag tror jag totalt har sovit 15 timmar den här veckan (nu tar jag nog i lite...). I vanliga fall hade det inte varit ett problem men nu har jag dessutom jobbat. Fick sovit någon timme på dagen idag så är lite i fas för tillfället. Efter powernapen åkte jag till stadsparken och käka mjukglass med en ny vän. Trevligt :).

Har nu ätit grillad kyckling och funderar på att ta en halvtimmes powernap. Jag har insett att även om mina sovvanor inte har varit bra de senaste veckorna så måste jag försöka återgå till den rutinen jag hade innan. Andra skulle nog inte tycka att den är bra, men jag var van och det fungerade hur bra som helst. Det fungerar inte för mig att vara uppe vid åtta på morgonen och lägga mig vid tio på kvällen. Det är liksom inte JAG. Så är det bara. Ska istället försöka komma in i min gamla vanliga hederliga rutin. Och det hoppas jag på imorgon.

No comments: