To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, July 10, 2010

Release me

är verkligen inne i en extrem musikperiod. Har alltid lyssnat på musik, men det är väldigt mycket nu. På morgonen när jag gör mig i ordning. I bilen på väg till jobb. På rasten. På väg hem från jobb. När jag är hemma i lägenheten och till sist när jag lägger mig och ska sova. Det är varierat också. Allt ifrån de populära hitsen till gamla svenska klassiker. En del kan benämnas med det där fula ordet...det som inte bör sägas högt haha, men det kan inte hjälpas. En del låtar är nämligen dansbandslåtar...som "Kär och Galen", "Juliette och Jonathan", "Inget stoppar oss nu" och "Var ska vi sova inatt"osv. Blir även en massa rock, som Sabaton som släppt ny platta...eller massa ballader. Blir väl så när det händer massa saker i ens liv. Man behöver en release liksom.

No comments: