To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, August 26, 2011

La la la la

Vad jag är dålig på att uppdatera här upptäcker jag och nu har jag inte tid. Ska springa in i tvättstugan och tömma torktumlaren...sen bär det av mot Lund och in med alla kassar. Sen ska jag hämta ut lite paket från CDON och Discshop :).

Idag var jag på Nova med mamma. Det är alltid lika roligt :) Ikväll ska jag sedan iväg på spelkväll hos Daniel. Kommer säkert att glömma att ta med min Wii kontroll...det skulle inte förvåna mig.

BTW! Jag och mamma hade Scream maraton och jag inser att jag verkligen älskar de filmerna. Fyran var också riktigt bra. I love horror-movies!!

No comments: