To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, August 22, 2011

Stationär

Sitter här vid min stationära dator och förbannar den för att den är så fruktansvärt långsam. Internetsidor tar en halv evighet att ladda. Men bättre än inget antar jag.

Fan jag kunde inte alls sova inatt. Somnade vid sju i morse och sov till tolv sen...eller jag vakna, somna, vakna och somna om vartannat. Men det var behövligt, tro det eller ej. Jag behövde rensa ut. Det har hänt så mycket den senaste månaden och det behövde analyseras och sorteras. Det känns genast lite bättre. Sen hjälpte det även att lilla Hanna kom på besök. Vi käkade och såg Salt. Den var helt okej...kommer få bättre betyg om det kommer en uppföljare för som egen film kändes det bara som en upptrappning.

Efter det besöket åkte jag till Benny och såg Terminator Salvation. Den hade jag inte mycket hopp om. Men det var riktigt bra faktiskt. Jag blev positivt överraskad :)

Nu ska jag se om jag kan fixa lite smågrejer här på datorn och sen läsa eller se en film till....

I'm on a roll ;)

No comments: