To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, August 21, 2011

Reparation

Nu är datorn inlämnad på lagning. Det kan ta upp till fyra veckor...suck. Men jag står inte ut med att tangentbordet inte fungerar. Jag tappar lusten att skriva då. Det har ni kanske märkt här på bloggen haha. Passade dock på att handla lite fler filmer idag och en extern hårddisk på 2 Tb när jag ändå var på MediaMarkt. Ska fixa lite med foton och backups osv.

Sitter i Genarp nu och slappar. Behöver det efter den här hemska helgen. Orkar inte med mig själv...eller rättare sagt att jag blir deppig av det. Då behöver man lite rekreation i Genarp :P

Ska se om jag sover över eller åker hem. Det blir till att veva igång den stationära datorn då haha ;)

No comments: