To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, November 19, 2007

1 year later

I lördags (17 nov) var det ett års sedan jag startade min blogg. Under tiden har aktiviteten här varierat men om man bortser från den senaste tiden så har jag varit rätt så aktiv. Dock hoppas jag att jag kommer att öka aktiviteten här inom den närmsta tiden. Men när man sitter vid datorn så har man en massa annat man ska kolla först. Hotmail, facebook osv. Sedan tar tiden helt plötsligt slut. Så det är snarare tiden än innehållet som är problemet. Sedan har jag ju faktiskt andra bloggar som jag skriver på, bland annat BK Rollers hemsida och sedan en blogg som är hemlig.

Men nu ska jag se om jag pallar lägga upp foton på facebook. Byyyyyye! *wave*

1 comment:

Anonymous said...

tycker att vi allihop behöver bättre oss att skriva blogg, speciellt en viss karin :)