To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, November 05, 2007

Pic of the day

Jag har köpt en kamera. Kände ett starkt behov av att ha en kamera som jag verkligen kan kalla min egen. Funkar super bra och den var itne så dyr. Tror att den kostade 2300. Men fick 500:- av pappa då där fanns en anna som jag ville ha (som Karin och Lisa har) som kostade 1700:-. Då sa pappa att han kunde betala mellan skillnaden. Alltid trevligt.

Här är förresten en bild på lilla sötisen Eddie.
Klicka på bilden så får du se en lite större bild av honom!
ö
Igår såg jag två trevliga filmer; The Reaping och The Number 23. Båda är filmer som jag velat se länge så jag hade rätt så höga förväntningar. Dessa matchades dock. Kan inte direkt säga att jag är besviken, även om båda filmerna inte var femmor, inte än så länga iaf. Here are the grades.
The Reaping; 4/5 eller 8/10
The Number 23; 4/5 eller 8/10
Likartat alltså.
.
Förresten, är det bara jag som har problem med facebook. Flixter (film) fungerar knappt och inte heller fluff. BORING

No comments: