To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, October 31, 2007

A crash, a dog, a story

I förra veckan (tror det var det) så blev jag påkörd. Jag gjorde allting korrekt och förväntade mig att den som backade på mig skulle be om ursäkt och så var det överstökat....but NOOOO. Han malde på om att jag körde vårdslöst och att det var mitt fel. Orkar inte gå igenom hela ramsan, för jag har berättat den om och om igen under veckan. Men arg blev jag. Tur att det inte blev några skador på bilen, eller att någon person kom till skada.

Något roligt då istället. I lördags hämtade vi vår lilla hundvalp. En Irish Soft Wheaten Terrier. Såååååå söt. Han ska, som jag nämnt tidigare, heta (Von) Eddie. Har nu passat han i några dagar och det finns inget sötare. Dock börjar han känna sig hemma så han busar allt mer för varje dag som går. Men men....det är ett kärt besvär som det heter. Får lägga upp bilder sen för de finns på min laptop och jag sitter i Genarp nu. Har inte hunnit lägga över dem till min hårddisk än.

Men bye bye

No comments: