To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, October 24, 2007

Zondekal

No my dear friends...it's not a foreign language....it's actually swedish. Detta förstod dock inte Karin och Lisa idag, vilket var enormt roligt. För er som fortfarande inte begriper vad där står; dela upp ordet zon-dekal. Såjja....alltså betyder det att en zondekal itne gäller på den här parkeringen där skylten fanns. Rållit!

Imorgon blir det Malmö med bilen. Planerna är ändrade så jag ska köra mamma till jobbet. Dit är inget problem för mamma är med. Det är värre hem. Finns en enormt stor chans att jag kör vilse eller krockar. Om inte det så åtminstone får panik.

Nu ska jag gå upp i gästrummet och läsa Allt om film som kom idag (kommer alltid till genarp, konsteet. Men jag klagar inte för den är gratis). Sen ska jag läsa vidare i "Burton on Burton". Visst är det härligt när det är BRA böcker man får läsa inför C-uppsatsen.

Förresten. Såg Inland Empire igår. Se den inte. Orkar inte gå in på varöfr den är såååå enormt dålig och överreklamerad, för det har jag gjort otaliga gånger idag, men jag varnar er bara i all vänskaplig mening. Den är inte värd pengar eller tre timmar av era liv. TRO MIG!!!!

hÄÄÄÄÄrligt

No comments: