To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, October 09, 2007

Powerfull = Kraftig = Crafty

Gud vad konstigt det känns att inte ha skrivit på så länge. Vet inte om det har gått så lång tid förut mellan gångerna. Men i mitt försvar så har det varit fullt upp med tenta och massor av besök och dylikt. Just nu sitter jag och rättar till lite saker på tentan som ska in på torsdag. Vi lämnade först in den i fredags och sedan hade vi ett seminarium där man fick reda på vad man kunde förbättra och det är alltså det jag gör nu. Har gjort allt utom en sak, vilket är det svåraste. Det var att jag skulle anknyta mer till litteraturen. Detta i sin tur innebär att jag måste läsa litteraturen. Jag har redan läst en del sedan innan, me inget som passar i min tenta.....grymt irriterand.

I övrigt har Karin sovit över och i fredags såg vi Stardust på bio. Hade inte förväntat mig något alls, men blev positivt överraskad. Den var enormt rolig, speciellt Robert DeNiros karaktär och spökbröderna!!

Rubriken är ett internt skämt, precis som PIFF OCH PUFF. Anledningen till att jag inte förklarar vad det betyder utan bara nämner det är för att jag själv ska kunna bli påmind om dessa roliga events.....eller hur Karin.

No comments: