To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, October 16, 2007

...and one thing led to another

Satt och kollade runt på internet lite, har inte haft riktig tid till det på några veckor och kom på att jag skulle skriva lite blogg. Satt och funderade över vad jag har gjort idag och kom på att jag var på grupphandledning angående C-uppsatsen. Kom då på att det enda jag fick instruktion att göra var att söka lite mer litteratur om tyskexpressionsimen. Detta hade jag glömt i min snurriga värld som är full av hostningar, nysningar och snyt(n)ingar....haha...det blev roligt. Det jag vill ha sagt var att det var tur att jag hade lite tid över till att skriva blogg så att jag kom på att jag skulle söka litteratur!!

Tänkte dessutom uppdatera lite vad jag lyssnar på för tillfället. Hoppas förresten att jag inte är så här förskyld på lördag då det blir SingStar kväll. Men vem vet, kanske jag lyckas sjunga tillräckligt lågt på en del låtar....
Men till listan:

  • Sabaton - Attero Dominatus
  • Sabaton - Primo Victoria
  • Manowar - Sleipner (andra hälften)
  • Manowar - King of Kings
  • Nightwish - Planet Hell
  • Metallica - Whiskey in the jar

3 comments:

Shitpit said...

jag tycker att vi alla har varit dåliga på att uppdatera bloggarna på sistone. kan det vara så att vi har skaffat oss ett liv utanför datorerna? hemska tanke..

Lojsie said...

eller så har bara orken försvunnit. personligen känner jag att det är största anledningen plus att jag inte har så mycket att skriva om.

Varför Sabaton Jessica? Är inte dem helt värdelösa... Kan ha fel då jag inte minns nån sång med dem, men deras namn klingar hemskt i huvudet precis som att något litet minne finns kvar och skriker ut i protest.

Anonymous said...

lojsie; tyst! sabaton är bra!!!