To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, October 13, 2007

Tomorrow, tomooooorrow

Imorgon är det fullt ös som gäller. Först A-laget som bowlar. Sedan B-laget som bowlar, alltså ME. Sedan är det hem och göra upsatts PMet som ska skickas till handledaren och de andra i handledargruppen....Kul...or not. Sedan är det skräckfilmskväll!!! Ska se de klassiska skräckisarna, då främst de som är först i serierna, som jag iof har sett en del av, men det är kul ändå. Vi ska bland annat se:

*A nightmare on Elmstreet - 1
*Halloween - 1
*Poltergeist - 1
*Pet Sematary - 1

Roligt roligt!!

4 comments:

Anonymous said...

vem bestämde det här? vill mycket hellre se elmstreet 3, Hellraiser 2 och Instängd (The Descent)

Anonymous said...

hallå, så har vi sagt hela tiden....vi ska se ettor så alla får se de som är kända!

Lojsie said...

har jag aldrig hört. jag har hört dig säga att du vill se ettorna, men jag har inte hört nån annan säga det, men visst det får väl bli så då...

Lojsie said...

inte meningen att jag skulle låta så grinig som der kanske verkade i mitt förra meddelande. Eller egentligen är det nog det i och med att jag är grinig idag, men ber om ursäkt