To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, October 01, 2007

Me and Eddie


Allt bara är skit. Kan inte specifiera mig, men det enda positiva är mitt körkort. Orkar orkar orkar orkar inte inte inte inte inte....


Det är allt jag pallar skriva.....måste ju egentligen skriva på tentan, men eftersom jag högst kommer få G3 på den så bryr jag mig inte. Hade man skärpt sig och börjat i tid hade det varit lugnt....men som vanligt funkar ingenting i huvudet.



Förresten.....von Eddie är också bra! Tack för att du är så söt!

4 comments:

Lojsie said...

Vilken bra bild, både du och von eddie är jättesöta på den!

Larry Lindbaum said...

Gratulerar till körkortet!

Shitpit said...

awh, måste hålla med Lisa. önskar att jag hade en valp just nu som kunde pigga upp mig!

Jexxie said...

synd bara att det inte är min valp...