To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, September 27, 2007

KÖRKORT

Nu har jag inte skrivit på länge, men jag har varit nere i en enorm svacka och inte alls känt för att dela med mig. Men nu idag vände det. Jag hade nämligen uppkörning och klarade det, på första försöket. Nu har jag alltså körkort och äntligen tillgång till bil, utan att folk sitter och ska anmärka. HÄRLIGT!!!

Dessutom började jag bli orolig att jag inte skulle få något mer jobb även om jag tycker att det är läskigt att gå dit, men så ringer de och nu ska jag jobba mellan 8-13.30 imorgon. Efter det ska jag hämta Andreas (här börjar vi direkt utnyttja körkortets innehavare) och sedan är det besök hos Von Eddie som gäller. Han är 4 veckor gammal på lördag och det innebär att det är 4 veckor till vi får hem honom. Efter det besöket ska familjen till en restaurang i Malmö (Jensens boefhouse, eller vad det heter).

Det tråkiga är att det är tenta inlämning nästa vecka och jag vet inte alls vad jag ska skriva och det är 10 sidor....PANIK. Måste börja på lördag.

2 comments:

Lojsie said...

Grattis igen till körkoret och lycka till med tentan!

Jessica said...

GRATTIS till körkortet - jätteroligt! :) :)