To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, September 01, 2007

Home Entertainment

Idag åkte jag, Andy och Karl iväg til Home entertainments rea. Vi var där ca 9.40. De öppnade 10. HAr aldrig sett så lång kö i hela mitt liv. Vi kom inte in i första insläppet, utan fick vänta till klockan 11 innan vi blev insläppta. Som jag antog så hade de bästa grejjerna redan försvunnit då (man såg folk gå och bära på dem) men jag hittade en massas saker. Alla DVD filmer kostade 20:- och DVD boxar för 50:-. Sen fanns där Cds, kalendrar, leksaker, VHS, PC spel osv men det pallade jag inte titta på. Handlade för 1250:-, men då betalade jag för alla. Jag handlade nog personligen för 800:-, tror jag. Det var värre kö till kassan. De hade inte direkt planerat det bra. När vi kom ut från affären var kön till att komma in längre än när vi stod där. Stackars personalen.

Kul var det iaf! Jag handlade 38 filmer, tror jag. Pallade inte räkna på slutet.

2 comments:

Lojsie said...

Vad bra att ni lyckades ta er dit trotts mitt svek. Bl.a. vad för filmer köpte du?

Jexxie said...

JAg köpte Straw Dogs, High Sierra, Rock STar, Perfect Catch, Evolution, Lady killers, matchstick men m.m. Minns inte så noga