To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, September 02, 2007

Von Eddie mixed with anxiety

Har djup ångest inför imorgon. Största anledningen är att jag har dubbel körlektion för att vi ska kunna köra i Malmö. Sen måste jag säga till att jag vill ha en tid för uppkörning, för det måste man prata direkt med honom om. Kör man dåligt känns det lite dumt att be om det, men nu har jag kört så länge så det börjar bli pinsamt. Även om jag bara har haft två lektioner i månaden om man snittar det så börjar det kännas drygt.

Dessutom måste jag ringa bemanningen och promota mig själv. Hatar det.

Återkommer imorgon om jag överlever...


PS. Vår lilla Von Eddie är född nu. Vår lilla hund.

No comments: