To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, September 07, 2007

Sick sick sick-o

Det är jag det. Fast inte så som det låter kanske. Jag är bara sjuk. Förskyld som aldrig förr och jätte ont i halsen. Har haft det sedan i måndags. Har gått i skolan och cyklat lite överallt och imorgon ska jag jobba så det lär ju inte gå över på ett tag.
I övrigt har Karin bott hos mig sedan i tisdags. Trevligt. Speciellt nu när vi började skolan och så. Snacka om att skolan startade pang bom direkt. Ingen lättsamt ellr dylikt, utan istället en massa beslut som måste tas om uppsats, grupp arbete och läskurser.....*sigh*

I onsdags var jag, Karin, Lisa, Pontus, Isabell och alexandra och såg "Knocked up". Förväntade mig absolut ingenting, vilket var bra för jag tyckte att filmen överraskade något enormt. Rolig komedi men ändå realistisk. Det blev helt klart en fyra (av fem).

Nu ska jag göra mat och se någon tv-serie.

Imorgon är det back to work

No comments: