To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, September 23, 2007

Germany

Idag åkte jag, Karin, Lisa och Pontus på äventyr till Tyskland. Vi bilade dit (och båtade lite också, såklart). Väl i Tyskland var det Bordershop som gällde. Skulle egentligen inte ha ngt, men så är det ju alltid. Handlade 3 flak coca cola zero för 120:- sammanlagt. Även ett flak päroncider, en blåbärs likör, en jordgubbschampagne, 24 flaskor bacardi breezer liknande alcoläsk i smakerna watermelon och ananas. Allt detta gick på ca 500 svenska kronor. Inte så farligt. Sedan handlade jag öl och vin till päronen, vilket gjorde att jag glömde att jag själv skulle ha vin. Men det får bli till nästa gång. Hade verkligen velat ha Goldstrike också, men det fanns inte. Inte heller hade de Tequila Gold.

Nu sitter jag och väntar på att Karin och Lisa ska komma hit så vi kan se film och få göra ett smakprov på det vi köpte. Bye bye

Förresten, de som inte skaffat Facebook gör det nu, för det är såååååå roligt.

No comments: