To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, September 12, 2007

Intrång

Igår när jag kom hem på kvällen såg det ut som ett bombnedslag i min lägenhet. AF hade varit och bytt min "altan" dörr utan att meddela mig. JAg visste att de skulle byta alla dörrar men inte när. Sedan har jag skrivit på ett papper som säger att de får gå in, men det stod också att de skulle meddela detta minst 2 dagar i förväg. Går och tittar i brevlådan och där ligger ett papper som säger att de ska gå in. Men jag kollade posten dagen innan och då låg där inget. De måste alltså ha lagt pappret samma dag som de gick in. Tänk om jag sovit hemma, då hade folk kommit in i min lägenhet när jag låg och sov. Jag hade blivit skiträdd.
Sedan hade de dragit ner gardinen, lämnat fotspår överallt, flyttat TV, filmhylla och allt på fönsterkarmen, vilket inkludera att det stod krukväxter i min soffa. Allt så för jävligt ut. Ringde då och gnällde lite för pappa som genat ringde upp fjantarna. De beklagade sig och skämdes och sa att de skulle be om ursäkt. Idag låg det då ett presentkort på akademibokhandeln på 100:-. Tackar och bugar och hoppas att de har lärt sig sin läxa.

Var bara tvungen att skriva av mig. De har ju haft maskiner på tomten utan att säga till och när de skulle måla sa de inte heller till. Sedan står en arbetare och fimpar på min gräsmatta....


Grrrrr

No comments: