To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, September 08, 2007

Tired of being tired

Idag jobbade jag från 7-13 och bowlade från 14.30-16.10. Dock han jag inte käka lunch på jobbet så jag stack 12.30 och var hemma i 40 min innan pappa och Andy kom och hämtade mig till bowlingen. Är därmed en aning trött nu. När jag kom hem efter matchen gjorde jag nudlar och en väldigt god ostbulle-macka med mjukost. Såg på Scrubs säsong 4 ett bra tag till det. På slutet nu så har jag spelat SingStar. Får ju öva lite nu om man ska ha SingStar och Buzz kväll.

Gillar inte att en hel dag går åt till att vara borta. När man då kommer hem får man inget nyttigt gjort, som definitivt hade behövts, utan istället vill man slappa den lilla tiden som är kvar tills man måste lägga sig, då det är jobb i morgon också (delad tur...*sigh*).
- Lång mening där..

Nu ska jag lägga mig och läsa vidare på allt som vi ska ha läst till på tisdag i skolan.

Natti Natti

No comments: