To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, September 09, 2007

Poor poor me

Jobbade delad tur idag. Mellan 12.30 och 16.00 var jag dock ledig och då åkte jag med mamma och pappa till Nova, dock först en tur om Max och käka. Blev lite fattigare på Nova. Inne på Rocks så sålde de ut alla Simpson boxarna så jag köpte de jag inte hade, nämligen säsong 3, 4, 6, 7, 8 och 9, totalt sex stycken och de kostade 299:- styck. Alltså 1800 (för er som läste samhäll)!!

Kpte dessutom skor för 500:-, en väska, necessär till mobil, tallriksunderlägg och en tavla....
Shoppaholic, jag vet. Men ibland känner man bara för att spendera och då gäller det att följa den känslan.

Nu ska jag försöka läsa lite till av det vi ska ha läst till på tisdag på filmvetenskapen. Kommer bli tufft för jag har knappt läst det som vi skulle ha läst till förra veckan...*sigh*
Ska dessutom jobba imorgon så det blir tight.

Men men, godnatt

No comments: