To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, November 20, 2007

The Postman

Idag har varit en trevlig dag i post väg. Fick mina home entertainment filmer som jag beställt (2 gånger erbjudandet; ta 5 betala för 1). Sedan fick jag mitt extra minneskort till playstation 2 som jag beställt till fram för allt Guitar Hero. Sedan fick jag även Buzz! The Hollywood Quiz och en uthämtningslapp till mina skolböcker från adlibris. De två som jag beställde om tyskexpressionismen/weimar cinema.

Filmerna jag fick var följande;
*Den innersta kretsen (The Good Shepherd)
*Ghost Rider
*The Good German
*Hollywoodland
*Illusionisten
*Lucky you
*Nina Frisk
*Parfymen
*Sherrybaby
*Spiderman 3

Sedan tidigare har jag även tagit ett till sådant här erbjudande och fick då;
*Hot Fuzz
*Death Proof
*Pirates of the Caribbean 3 - At world's end
*300
*Pan's Labyrint


TREVLIGT TREVLIGT med andra ord

No comments: