To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, November 13, 2007

Bad connection

Har inte fått gjort något av allt det jag borde ha gjort. Har passat Eddie i nästan tre veckor nu (inte bara jag såklart) vilket inneburit att jag har bott i Genarp. Saknar min frihet.....men när jag är i Lund saknar jag Eddie. Nu har jag iaf lyckats smita undan och Eddie ligger i köket och sover medan jag sitter här. Vi har haft problem med internet och då menar jag inte det vanliga med att internet loggas ut hela tiden utan det är något virus eller dylikt som har stängt ner internet helt och hållet. När det väl inte har gjort det så har en sida kommit upp varje gång man försökt ladda en ny sida.....ENORMT störigt.

Men men...ska gå upp och se om Eddie har vaknat än.


Bye bye

No comments: